Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши недоліки товару, має право вимагати від продавця вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.

 

З якого моменту починається гарантія?

------------------------------------------------

При замовленні товару в інтернет-магазині гарантія починається з дня доставки.

Обслуговування за гарантією включає:

• усунення недоліків товару;

• обмін на аналогічний товар без доплати;

• повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.

 

Умови обміну та повернення товару

--------------------------------------------

На всі товари, придбані в інтернет-магазині kazan.com.ua , поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

 

Обмін та повернення продукції належної якості

----------------------------------------------------------

Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, перебуває в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару. Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні. При цьому витрати на доставку товару, що повертається/обмінюється, несе покупець.

 

Обмін та повернення продукції неналежної якості

-------------------------------------------------------------

Якщо покупець виявив недоліки товару (заводський брак) після його придбання, він може вимагати заміну у продавця. Заміна має бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. При цьому до заявки на повернення/обмін продукції покупець повинен додати фото або відео, що підтверджує наявність заводського браку. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів. Повернення здійснюється шляхом повернення суми у розмірі вартості товару.

При цьому витрати на доставку товару, що повертається/обмінюється, несе виробник.

Якщо товар має сліди ушкоджень при отриманні у відділенні або безпосередньо у кур'єра компанії-перевізника, то при отриманні складається відповідний акт і покупець має право на претензію та повернення страхової суми від перевізника.

 

Повернення коштів

------------------------

Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець. Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається протягом 7 днів після отримання вимоги від покупця. При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок